Home Tag Archives: regl önerileri

Tag Archives: regl önerileri

Polikistik Over Sendromu Nedir?

Selam tatlım💜 umarım güzel bir hafta sonu geçiriyorsundur✨ Bu hafta sonu bol bol su içerek ve arkadaşlarınla eğlenerek geçir ama Periden’i de unutma😔 Stres attıktan sonra akşamları beni ziyaret et💜 özellikle bugün çok önemli iki konudan bahsedeceğim polikistik over nedir ve nasıl tedavi ediliri senin için hazırladım, seni seviyorum iyi hafta sonları✨ Bildiğimiz gibi, yumurta ve hormon üretilmesini sağlayan yumurtalıklar dişi üreme sisteminin …

Regl Dönemlerinizin Kabusa Dönüşmemesi Sizin Elinizde!

Selam tatlışlar. Regl dönemi ruh halindeki oynamaların, aşermelerin, yeme krizlerinin en yoğun yaşandığı dönemdir. Sakin olup durumu kabul edin ve derin bir nefes alıp en değerli hazineniz olan bedeninizi iyi beslemek ve kendinizi daha iyi hissetmek için aşağıdaki önerilere kulak verin! Kendinizi tanımakta zorluk çekiyor, hatta ‘Bana ne oluyor anlamıyorum’ dediğiniz bir dönemde olabilirsiniz. İştahınız açık, oldukça asabi ve tahammülsüz …

Regl Hakkında Önemli İpuçları!

Selam tatlım💖 Umarım musmutlu bir güne uyanmışsındır✨ Bugün biraz yürüyüş yap temiz havayı içine çek hatta ne kadar yürüdüğünü takip etmek için bir uygulama indirebilirsin✨ Ben “Adım Sayar” kullanıyorum bu sayede kaç adım attığımı görebiliyorum. Güzel hafta sonlarına küçük yürüyüşler ekleyerek kışın kilo almayı önleyebilirsin. Bunun yanı sıra bugün sana pazar kahvaltısının ardından kahveni içerken oku diye regl hakkında bazı ipuçları hazırladım. Peride’n seni seviyor💖 …

Sağlıklı Bir Vajina İçin Bilmeniz Gereken İpuçları

Selam minnoşlar💖 Bugün sizin için buraya daha sağlıklı vajina metodları bırakıcam okumadan gitmeyin sakın. Sizi çok seviyorum Periden’iz💖 Vajina her kadında farklılık gösterir. Yaş, beslenme şekli, yaşam ritmi, cinsel yaşam, genetik yapı gibi birçok durum vajinanın yapısını etkiler. Bu nedenle de her vajinada aynı sorunlar aynı biçimde ortaya çıkmaz. Bu nedenle aslında vajinanızın şeklinde, gelen akıntıda ya da kokusunda değişiklik olduğunu …

Regl Dönemi Şişkinlik ile Baş Etmek Elimizde

Selam Tatlım💖 reglime 3 gün kaldı yine karnım burnumda patladım patlicam valla. Seninde her regl döneminde bu şişkinlik problemiyle karşılaştığını düşünüyorum. Bu sorunu bir elden geçirelim istedim💖 Hadi yazıyı okuyarak şişkinlik kardeşliği yapalım. Seni çok seviyorum Peride’n💖 Regl kanamasından bir veya iki hafta öncesinde başlayan şiş, ağır ve dolgun hissettiren sıvı tutulması, regl kanamanızın başlamasıyla birlikte sona erer. Çoğu kadın …

Kegel Egzersizi Nedir, Nasıl Yapılır?

Selam tatlım💖 Bize basit gibi görünen ve her gün birkaç kere tekrarladığımız vücut olayları aslında çok karmaşık mekanizmalarla meydana gelmektedir. Bunlardan bir tanesi de idrar yapmaktır. İdrar yapma fizyolojik, nörolojik, psikolojik, anatomik ve sosyolojik olayların bileşkesidir. İdrar Tutma Problemleri Böbreklerden süzülen idrarın dışarı atılıncaya kadar biriktirildiği organ olan mesane ve idrarı mesaneden dış dünyaya taşıyan üretra, pelvis boşluğu içinde bulunur. İdrar …

Zihninizi, Bedeninizi ve Ruhunuzu Dinlendirmenin Yolları!

Selam bebekler💖 Bugün hepimize çok iyi gelecek birkaç öneri getirdim. Bu öneriler hem zihnimizi hem bedenimizi hem de ruhumuzu dinlendirecek. Hemen okumaya başlayıp yeni haftada okuduklarını uygulamaya geçirmeye ne dersin… 💖 Kendimize özen göstermek için yaptığımız çok temel işler vardır; duş almak, tırnaklarımıza bakım yapmak, fırsat oldukça masaj yaptırmak ya da sakince oturup kitap okumak gibi… Tüm bunlar hem ruhumuzu hem …

Regl Dönemimiz Neden Gecikir?

Merhaba tatlım✨  beni özledin mi? Ben seni çok özledim buraya gelip beni ziyaret etmeyi unutmadığın için teşekkür ederim💖 İnsan nasılda geriliyor ama regl olmayınca, ben anında depresyona giriyorum. Artık panik olmadan önce aşağıdaki bilgiler sayesinde daha temkinli yaklaşabilirsin bu probleme. Bakalım regl gecikmesine neden olabilecek şeyler nelermiş seni kocaman öpüyorum✨ Hamile kalmaya çalışmıyorsanız, hiçbir şey sizi, reglinizin gecikmesi kadar korkutamaz. …

Regl Döneminde Cilt ve Saç Sorunlarınıza Efsane Çözümler

Selam bebeğim 💛 Nasılsın? Havanın bu kadar güzel olmasının üstüne bir de kendimi daha iyi nasıl hissedebilirim diye düşünürken ikimiz için biraz regl döneminde saç, cilt bakımı falan araştırdım çünkü hiçbir şeyin bizi üzmesine izin veremeyiz✨ Bakalım bu dönemde daha iyi görünmek için neler yapıp neler yapmamalıyız✨ Seni çok sevdiğimi unutma. Her gün buraya gelip beni ziyaret et hatta foruma gelerek benimle sohbet et💛 …

Genital Bölge Kararması Sorunu Mu Yaşıyorsun?

Selam Tatlım💜 Bugün nasılsın? Bugün hemen her kadının muzdarip olduğu, oldukça rahatsız edici bir sorun hakkında konuşacağız. Biliyorsun ki genital bölge kararması herkesin korkulu rüyası. Bakalım bu konu hakkında neler yapabiliriz… Genital bölge, vücudun diğer bölümlerine göre daha koyu bir renge sahiptir. Ancak kararma, koyu renkten daha farklı bir konudur. Genital bölge kararmaları, iç ve dış faktörler kaynaklı meydana gelebilir. Ancak …

1234Page 1 of 4