Home Sağlık (page 4)

Sağlık

Büyük Bir Problemin Belirtisi: Yumurtalıklarda Ağrı!

Merhaba güzelliklerim! Umarım hayatındaki her şey yolundadır! Çünkü sen benim için çok değerlisin canım. 🙈 En önemlisi ise sağlığın… Hayatında yaşadığın bu küçük sağlık sorunlarının senin ışığını söndürmesine izin verme! O halde bakalım bu yumurtalıklardaki ağrının sebebi neymiş… Öncelikle yumurtalıklarınızda tekrar eden bir ağrı varsa ve gitgide şiddeti artıyorsa doğru teşhisi koyması için jinekoloğunuzu ziyaret edin. Eğer bir kadınsanız mutlaka …

Yatakta Size Güç Katacak Besinler ve Diyet Menüsü

Selam çiçeğim🌻 Hafta bitti, zaman çok hızlı akıyor. Zamanın nasıl şekilleniyor? Neler yapıyorsun? Umarım olur olmayacak şeyleri pek de kafana takmıyorsundur. Biliyorsun aslında birçok şeyin çözümü var. Düşünmek düşünmek ve düşünmek yerine harekete geçtiğinde hallolacak. Bugün bir sorun ve soruna yönelik çözüm yazımız var. Keyifli okumalar 😘 İyi bir beslenme programıyla, metabolizmayı hızlandırmanın ve vücut direncini artırmanın yanı sıra bünyeye …

Genital Bölge Kararmasına Karşı Evde Uygulayabileceğiniz Yöntemler

Merhabaa kuzucuklarıım Gördüm ki genital bölge kararması çoğumuzun ortak sorunu. Şimdi sizleri bu konuda aydınlatmaya geldim. Genital bölge kararmasına neler sebep olur, çözümü nedir hepsini sizinle paylaşayacağım. Öncelikle şunu söyleyeyim, bikini bölgesinde kararma sık karşılaşılan estetiksel bir problemdir. Bir tek bende mi var diye endişe etmeyin yani. Bacaklar ve genital bölge arasındaki kısımda renk farklılığı kadınların birçok açıdan çekinmelerine sebep …

Erken Regl Olmanın Nedenleri

Regl döngüsü sırasında bir yumurtanın döllenmesi için hazırlık olarak rahmin iç tabakası oluşur. Eğer yumurta döllenirse rahmin bu iç tabakasına tutunur. Döllenmezse, endometriyum (dölyatağı zarı ya da rahim mukozası) adet döneminde dökülür. Rahmin bu iç tabakasının beklenenden önce dökülmesinin birçok sebebi olabilmektedir. Düzensiz Regl Adet olmaya ilk başladığınız zaman, hormon seviyeleri düzene oturana kadar adetiniz birkaç sene düzensiz olabilir. Genç …

Doğum Kontrol Bandı Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Merhaba canım😍, Her yaptığın işe gülücükler saçarak başla ki çoğalsın mutluluk. Bir bakmışsın gülücük olmuş koca bir kahkaha ve dönmüş sana! Doğum Kontrol Bantları Kullanımı cilde yapıştırma şeklinde olan bantlar göğüs dışında vücudun herhangi bir bölümüne yapıştırılabilir. Çoğunlukla tercih edilen bölgelerse kollar, sırt, göbek çevresi ve kalçalardır. Adet başlangıcı ile yapıştırılan bant 3 haftalık sürenin ardından çıkarılarak bir hafta ara …

Ovülasyon Testi Diyoruz Da, Nedir Bu Ovülasyon Testi?

Merhaba çiçekleriiim💮 Bugün kendiniz için bir şeyler yaptınız mı? Maskeler, sıcacık duşlar, oje seansları… Kendinizi mutlu ediiin ❤ Şimdi sizin de bilmeniz gereken, bilmenizi istediğim bir şeyi paylaşacağım: Ovülasyon testi. Anne olmak isteyen kadınlar bazen sabırsız olabiliyor, ne yapacaklarını şaşırıyorlar. Böyle durumlarda danışılan ya internet oluyor ya da doktorlar. Karşımıza da hep aynı şey çıkıyor yani ovülasyon testi. Bakalım neymiş bu …

Miyomlar Hamileliğe Engel Olur mu

Selam kızlar! Bugün konumuz miyomlar ve hamileliğe olan etkileri. Şu an miyomlarınızın olmaması, hayatının geri kalanında bu problem ile karşılaşmayacağınız anlamına gelmez. Bu sebeple miyom hakkında bilgi edinmeniz önemli bir farkındalık oluşturmanızı sağlayacaktır! 😊 Miyom, en sık görülen kadın hastalıklarından biridir. Hayatı boyunca her 4 kadından 1’inde miyom gelişir ve bu kadınların üçte birinde de sorun oluşturur. Rahim dokusundan kaynaklanan …

Korkulu Rüyalarımızdan Biri: Rahim Sarkması!

RAHİM SARKMASI NEDİR? Rahim sarkması, pelvik taban kasları ve bağları gerildiğinde, zayıfladığında ve artık uterus için yeterli desteği sağlamadığında ortaya çıkar. Sonuç olarak, uterus vajinadan aşağı kayar veya dışarı çıkar. Rahim sarkması her yaştaki kadınlarda ortaya çıkabilir. Fakat genellikle bir veya daha fazla vajinal doğum yapan postmenopozal (menopoz sonrası dönem) kadınları etkiler. Hafif rahim sarkması genellikle tedavi gerektirmez. Fakat eğer …

Smear Testi Hakkında Merak Ettiğiniz Her Şey

“Bir kadın hak ettiği yaştadır.” – Coco Chanel Selam tatlım😍 Günlük hayatta her şeye koşuyoruz, her şeye! Öyle ki bazen zamanı takip etmek zorlaşıyor. Saatler, günler, aylar, yıllar… E zaman böyle akarken de yetişemediğimiz, bilerek ya da bilmeyerek ihmal ettiğimiz şeyler olmuyor değil. Ama ne demişler, her şey ihmale gelir; sağlık asla! O zaman söyle bakalım, smear testi taramanı yaptırdın mı? …

Vücuttan Ödem Atma Yöntemleri!

Selam canım! Senin de ödemlerle başın dertte mi? O halde bu yazımız tam sana göre. Çaylar kahveler hazırsa, hadi ödemlerden nasıl kurtulacağımızdan konuşalım! 😊 Ödem Nedir? Ödem, deri ve diğer dokularda, hücreler arası mesafede, normalde bulunması gerekenden daha fazla sıvı bulunmasıdır. Normal insandaki vücut sıvıları çeşitli güçlerin etkisi ile belirli alanlarda bulunurlar. Bu alanların başlıcaları; kan damarları, hücreler, hücreler arası …

1...345...8Page 4 of 8